سوئد يکي از کشور هاي نخست بازار هدف ايران

به گزارش ميراث آريا (chtn)، مجيد اسفندياري، سرپرست دفتر بازار يابي و تبليغات معاونت گردشگري سازمان ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري در نشست امروز خود با دانشجويان مديريت جهانگردي دانشگاه سودوتورن سوئد ضمن بيان اين مطلب گفت: از آنجا که کشور سوئد سلانه بيش از 12هزار نفر گردشگر خروجي دارد از اين رو به عنوان يکي از کشور هاي هدف گردشگري ما محسوب مي شود.

وي در خصوص بازديد اين گروه و فوايد سفرآنان به ايران اضافه کرد: ميانگين سني اين گروه بين 23 تا 25 سال است و از اين جهت که اکثرتور هايي که به ايران مي آيند بالاي 50 سال هستند ورود اين گروه از اهميت بالايي براي ايران برخوردار است.

اسفندياري تاکيد کرد: اين گروه چون دانشجوي رشته مديريت جهانگردي هستند از نظر تبادل اطلاعات مي توانند با دانشگاه هاي ما ارتباط علمي داشته باشند.

سرپرست دفتر بازاريابي و تبليغات معاونت گردشگري سازمان ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري بيان کرد: اين گروه به 5 دسته تقسيم شده اند و قرار است که بروي چند جاذبه ايران مطالعه کنند.

وي در اين نشست در پاسخ به سوال يکي از دانشجويان که دولت ايران چه تلاش هايي را براي از بين بردن تبليغات منفي که عليه ايران است مي کند گفت: تمام دستگاه هاي دولتي ايران همگي در خدمت توسعه گردشگري ايران قرار گرفته اند و در همه سفارتخانه هاي ايران در تمام دنيا به توسعه گردشگري ايران و معرفي ايران مي پردازند.

وي ادامه داد: حضور ايران در شبکه هاي مختلف ماهواره اي و نمايشگاه هاي مهم گردشگري با هزينه معاونت گردشگري سازمان ميراث فرهنگي ،صنايع دستي و گردشگري ايران در جهت خنثي سازي تبليغات منفي عليه ايران است.

اسفندياري افزود: دعوت از خبرنگاران دنيا و برگزاري نشست هاي تور اپراتور هاي بزرگ ايران با تور اپراتور هاي ديگر کشورها از جمله فعاليت هايي است که در راستاي معرفي هرچه بيشتر ايران صورت مي گيرد./102


انتهای پیام/

کد خبر 1387012539