ميهمانداري الکترونيکي از استانداردهاي رايج هتلداري است

به گزارش ميراث آريا(chtn)، دکتري مديريت جهانگردي و ميهمانداري در همايش تخصصي گردشگري الکترونيکي دربارهe –Hospitality گفت: تمام صنايع موجود در کشور زيرمجموعه سفر است و وجود گردشگري يک رشته بين رشته اي است که با ساير صنايع مي توانند در ارتباط باشد .

محمدرضا جباري افزود: وظايف در صنعت گردشگري بيشتر به صورت داوطلبي است و تمام افراد با اين صنعت دخيل هستند و رهبري بايد از سوي بخش خصوصي باشد و يک مشارکت دو جانبه بين بخش خصوصي و دولتي برقرار باشد .

وي ادامه داد: يکي از مهمترين مولفه ها در بحث ميهمانداري الکترونيکي دانش و ديگري بحث مراقبت کردن از ميهمان است .

وي با بيان اينکه رزرواسيون ، پرداخت وجه، بازاريابي و تبليغات و مديريت ارتباط با مشتري از ديگر اقدامات ميهمانداري االکترونيکي است، ادامه داد: با اين روش علايق ميهمان ها شناسايي مي شود و ديگر نياز به دخالت افراد نيست. در واقع به اين ترتيب وقتي فردي وارد هتل مي شود از طريق موبايل مي تواند از تمام امکانات ميهمانداري الکترونيکي استفاده کند .

وي همچنين گفت: با اين روش امکانات مختلفي در اختيار مشتريان و گردشگران قرار داده مي شود .
/104

انتهای پیام/

کد خبر 1387033011