مخاطبين اين کنفرانس هتل ها و مراکز اقامتي، سياحتي، رستوران ها، شرکت هاي هواپيمايي، آژانس هاي مسافرتي، توليدکنندگان تجهيزات و لوازم آشپزخانه، نشريات تخصصي هتلداري گردشگري و صنايع وابسته هستند.
اين کنفرانس با حضور جمعي از استادان بين المللي برگزار مي شود و علاقه مندان براي شرکت در اين کنفرانس مي توانند نيمه دوم تيرماه به پايگاه اطلاع رساني www.ic-hotel.com مراجعه کنند.
از ديگر موضوعات و محورهاي اصلي اين کنفرانس مي توان به مديريت اثر بخش منابع انساني با نگرش بر تامين رضايت مشتري و افزايش سهم رقابتي و روش هاي ارتقا بهره وري در مديريت واحد هاي پذيرايي و تشريفات اشاره کرد.
102/
انتهای پیام/