در اين دوره يکماهه که به صورت تئوري و عملي برگزار شد دروس مختلفي از جمله الگوي رفتاري ،کيفيت خدمات، روانشناسي برخورد با مشتري، انواع منو، انواع سرو غذا، نحوه چيدمان ميز، نحوه پذيرايي از ميهمانان vip ،شناخت روحيات ملل به فراگيران ارائه شد.
براي افرادي که موفق به اخذ نمره قبولي در آزمون نهايي شوند گواهينامه پايان دوره مورد تائيد جامعه هتلداران فارس ،سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري فارس و دفتر برنامه ريزي آموزشي سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري کشور صادر خواهد شد.
گفتني است با توجه به تاکيد معاونت گردشگري مبني بر تاثير ميزان آموزش کارکنان هتلها به عنوان يکي از معيارهاي مهم در ارتقاء درجه آنها و همچنين احتساب اين نوع آموزشها به عنوان يکي از عوامل تشويق کارکنان هتل ها، اين دوره ها برگزار شده است./106
انتهای پیام/