ترفند جديد مالديو در جذب بازارهاي گردشگري جنوب شرق آسيا

به گزارش ميراث آريا (chtn)، اين نمايشگاه‌ها که به ترتيب در شهرهاي کوالالامپور، بانکوک و سنگاپور در زماني پنج روزه بر پا مي‌شود، اولين تجربه سازمان ارتقا گردشگري مالديو در جذب بازارهاي مسافرتي جنوب شرق آسيا خواهد بود.

هدف اصلي سازمان MTPB نمايش تنوع جاذبه‌هاي گردشگري مالديو براي کشورهاي جنوب شرق آسيا و ايجاد راه‌هاي جديد براي ارتقا گردشگري اين کشور به عنوان مقصد اصلي مسافران منطقه است.

مالديو اميدوار است با برگزاري چنين نمايشگاه‌هايي رکورد جديدي از حضور گردشگران بين‌المللي در اين کشور را به ثبت برساند./109


انتهای پیام/

کد خبر 1387073031