بحران اقتصادي غرب بر گردشگري تاثير گذاشته است

به گزارش ميراث آريا (CHTN) وي در دومين همايش بين‌المللي هتلداري و تجهيزات وابسته با اشاره به ديدگاه گردشگران براي انتخاب هتل محل اقامت خود گفت: بسياري از مردم هتل‌ها را با برندشان مي‌شناسند.

وي با بيان اينکه معمولا هيچ کس دومين کسي که اورست را فتح کرده نمي‌شناسد، افزود: هميشه نخستين در ذهن مي‌ماند.

راسل شارپ با بيان اينکه يکي از موضوعات مهم در هتل‌داري اين است که مشتري ما کيست؟ افزود: مهم است که مشتري هتل کيست و به چه چيزهايي نياز دارد. مثلا اگر مشتري هتل تاجر است، بايد امکان لازم براي معرفي محصولات خود در هتل را داشته باشد.

وي تصريح کرد: اگر شما به عنوان هتل‌دار نگاهي به مشتري داشته باشيد، بايد بپرسيد که مشتري من چه مي‌خواهد و نيازهاي مشتريان را درک کنيد.

اين متخصص صنعت هتلداري گفت: در برخي هتل‌ها مديران هتل‌ها در لابي مي‌نشينند و هر زمان که مشتري مي‌آيد از او سئوال مي‌کنند که آيا هتل ما نيازهاي شما را برآورده کرده است.

راسل شارپ نيروي متخصص در صنعت هتلداري را يکي از ديگر موضوعات مهم در هتلداري ذکر کرد و افزود: افراد را تنها با پرکردن يک فرم استخدام نکيند، بلکه استخدام افراد بايد با توجه به تجارب و خلاقيت‌هاي آنها باشد.

وي خاطرنشان کرد: افرادي که مي‌توانند فکر کنند و قابليت‌هاي بيشتري داشته باشند، بايد تشويق شوند.

راسل شارپ سيستم‌هاي مديريت هتل را از جمله ديگر موضوعات مهم در هتلداري ذکر کرد و افزود: هتل‌ها بايد يک سيستم هوشمند داشته باشند که از نيازهاي مشتري اطلاع داشته باشد./105

انتهای پیام/

کد خبر 1387092350