يوسف رشيدي در ادامه با بيان اينکه تشديد طرحهاي ترافيکي صورت گرفته تا حدودي موجب کاهش آلودگي هوا در هسته مرکزي شهر شده است افزود: محدوديت ترافيکي به صورت جبري کارساز نيست و کاهش تقاضاي سفر و توسعه حمل و نقل عمومي نيز ميتواند در اين زمينه موثر باشد.
وي در خاتمه يادآور شد: بر اساس ماده 62 قانون برنامه چهارم توسعه، سازمان محيط زيست مکلف است آئيننامه اجرايي لازم را در راستاي رساندن آلودگي 8 کلانشهر کشور به حد استاندارد تا پايان برنامه چهارم انجام دهد اما تاکنون خبري نشده است.
انتهای پیام/