قائم مقام ستاد دائمي تسهيلات سفرهاي کشور با بيان اينکه اين برنامهريزيها و سياستگذاريهاي داراي چهار محور اصلي است، يادآور شد: نخستين محور استفاده از تجربه موفق نوروز 88 است.
وي تصريح کرد: محور ديگر استناد به آمار، اطلاعات و نتايج به دست آمده از فرمهاي نظرسنجي انجام شده نوروز 88 در 30 استان کشور است که در برنامهريزيهاي جديد به طور حتم مورد توجه قرار داده ميشود.
لاريجاني استفاده از نظرات و پيشنهادات مسافران نوروزي که در نوروز 88 در سامانه 09669 به ثبت رسيده بود را به عنوان ديگر محور اين برنامهريزيها عنوان کرد و افزود: در نوروز 88 روزانه بيش از هزار تماس با اين سامانه گرفته شد و استفاده از نظرات گردشگران به طور قطع در برنامهريزيهاي ما مفيد خواهد بود.
اين مقام مسئول در ستاد دائمي تسهيلات سفرهاي کشور استفاده از نظرات کارشناسان، اساتيد، اصحاب رسانه و منتقدان را به عنوان چهارمين محور برنامهريزي براي طرح نوروزي برشمرد.
وي با بيان اينکه موارد ياد شده چهار محور اصلي سياستگذاريهاي ستاد براي نوروز 89 است، رويکرد تمام برنامههاي ستاد را جلب رضايت مردم، ارتقا سطح کيفي و کمي خدمات، ايجاد شادي و نشاط در مردم و بالا بردن ضريب ايمني و اطمينان خاطر مردم عنوان کرد.
قائممقام ستاد دائمي تسهيلات سفرهاي کشور خاطرنشان کرد: رويکرد تمامي برنامههاي ستاد براي نوروز 89 در ارتقا سطح خدمات به لحاظ کمي و کيفي و در يک کلمه رضايت مردم خلاصه ميشود./115
انتهای پیام/