جعفر ربيعي افزود: اين قطار که بين ايستگاه صادقيه و طرشت دچار نقص فني شد به ايستگاه صادقه بازگشت تا به تعميرگاه منتقل شود اما تعدادي از مسافران براي تخليه قطار همکاري نکردند که اين مساله سبب متوقف ماندن 20 دقيقهاي قطار و بروز مشکل در شبکه شد.
وي با تاکيد براينکه بارها اعلام کردهايم مترو با مشکل کمبود واگن مواجه است و در اين ميان انتظار ميرود شهروندان نهايت همکاري را داشته باشند تا مشکلات موجود راحت تر پشت سر گذاشته شود اظهاراميدواري کرد که از نيمه دوم دي ماه با ورود واگن هاي جديد مترو از مشکلات موجود به مرور کاسته شود اما تا بهبود وضعيت انتظار ميرود مسافران همکاري لازم را در صورت بروز مشکل داشته باشند.
اين در حالي است که دولت تا به امروز بيش از نيمي از آنچه را که بايد مي پرداخته است را پرداخته وکمک هاي ديگري نيز کرده است اما از ديگر سو به جاي آنکه مسئولام مترو وشهرداري به عنوان متوليلن کنوني مترو در حالي که بار ها اعلام کرده اند که مشکل اصلي کمبود نقدينگي است هيچ گاه به منظور رفاه حال مسافران دست از توسعه خطوط برنداشته اند ومنتظر مانده اند که بودجه مخصوص خريد تجهيزات وقطار را دريافت کنند .
اين در حالي است که به نظر مي رسد تمام کارهاي آنها براي ايجاد افزايش اعتراض بيشتر مردم است وقصد دارند با اين کار توپ کم کاري را به زمين دولت بياندازند.
اما از سوي ديگر بايد اين نکته را ياد آوري کرد که احساس مي شود درگيري هاي سياسي براي آنان واجب تر به نظر مي رسد زيرا هنگامي که نهادي مدعي است که تمام هدف آنها خدمت به مردم است چرا با اين کار مردم را فريفته وبه کارهاي تبليغاتي وفرافکنانه خود ادامه مي دهد.
در آخر نيز پرسش اين است:آيا تست گرم خطي که به گفته خودشان بايد تا رسيدن قطار هاي جديد صبرکنند واجب تر است يا رفع مشکل مردم؟
100
انتهای پیام/