همچنين در اين جلسه قرار است دستورالعمل جديد مواقع اضطراري آلودگي هواي تهران نيز بررسي شود.
پيش از اين جلالي، دبير جديد شوراي عالي ترافيک کشور گفته بود که وزارت کشور و شوراي عالي ترافيک بر اساس اختيارات خود در خصوص آرمهاي طرح ترافيک تصميمگيري خواهند کرد.
وي تاکيد کرده بود که در جلسه کميته فني شوراي عالي ترافيک موضوع آرمهاي طرح ترافيک سال 89 مطرح و با تعامل شهرداري تهران تصميمات لازم اتخاذ شد.
جلالي گفته بود که انگيزه اصلي ايجاد محدوده طرح ترافيک کاهش آلودگي هوا و ترافيک داخل محدوده مرکزي شهر است؛ لذا نبايد قيمتها طوري باشد که اصل فلسفه ايجاد اين محدوده را زير سوال ببرد.
وي با اشاره به اينکه تلاش شده است در قيمتهاي جديد آرمهاي طرح ترافيک، در بخش خدمات حمل و نقل عمومي افزايشي نداشته باشيم تاکيد کرده بود: در عين حال در بخش شخصيها و شرکتهاي خصوصي که ميخواهند از محدوده طرح ترافيک استفاده کنند بايد هزينههاي لازم پرداخت شود./100
انتهای پیام/