ارتقاي مهارت؛ لازمه توسعه صنعت گردشگري

به گزارش ميراث‌آريا(chtn) انصاري، مديرعامل شرکت توسعه گردشگري مارکوپولو در رابطه با تهيه برند ملي گردشگري گفت: گروه آموزشي و پژوهشي مارکوپولو، تحقيقاتي را در زمينه ساخت برند ملي گردشگري از سال 1386 آغاز کرده است.

وي تصريح کرد: در فاز اول اين طرح پژوهشي، مطالعاتي در نمونه‌هايي از 10 کشور که در ساخت برند گردشگري و جذب گردشگري موفق بوده‌اند انجام و روش‌هاي کاري و راهبردهاي آنان الگويابي شده است.

مديرعامل شرکت توسعه مارکوپولو متذکر شد: با استفاده از الگوهاي فاز اول در فاز دوم، بررسي‌هايي براي شناخت راهبردهاي لازم در ساخت برند گردشگري ايران انجام شده است و پيدا کردن برند گردشگري ايران در بازارهاي هدف، نتيجه نهايي اين پروژه خواهد بود.

وي همچنين در رابطه با طرح مطالعات تعيين سطح مهارت‌هاي کارکنان در صنعت گردشگري با بيان اينکه در صنعت گردشگري، خدمت ارائه شده از فرد خدمت‌دهنده قابل تفکيک نيست و اين دانش و مهارت فرد خدمت‌دهنده است که کيفيت خدمت را مشخص مي‌کند، بيان داشت: بنابراين ارتقاي سطح مهارت و دانش کارکنان در نهايت باعث اين مهم مي‌شود که مسافران و مصرف‌کنندگان صنعت گردشگري قدر ديده و بر صدر نشينند.

وي خاطرنشان کرد: شرکت آموزشي و پژوهشي مارکوپولو، مطالعات مقدماتي خود را با الگوبرداري از کشورهاي موفق در اين عرصه به انجام رسانده و آماده است تا با بهره‌گيري از نظرات و انديشه‌هاي استادان و صاحبنظران و پيشکسوتان مطالعات طرح را تکميل و در اختيار بخش‌هاي مختلف قرار دهد.

/115

انتهای پیام/

کد خبر 1388121830