قائممقام ستاد دائمي تسهيلات سفرهاي کشور افزود: اين موضوع با هدف شناسايي نقاط قوت و ضعف و اخذ نظر مسافران و گردشگران و بهرهگيري از ديدگاه آنان مورد توجه قرار گرفته است.
وي با بيان اينکه دريافت نظر مسافران و گردشگران مهمترين راه شناسايي نقاط قوت و ضعف موجود در ارائه خدمات به مسافران است، متذکر شد: نظرسنجي از مسافران در نوروز 89 نيز از سوي ستادهاي استاني انجام شد که نتايج خوبي را در پي داشت.
لاريجاني يادآور شد: در اين راستا لازم است ستادهاي استاني در موضوعاتي نظير وضعيت اسکان، تغذيه، امنيت، خدمات شهري و رفاهي و ساير مسائل از مسافران و گردشگران نظرسنجي به عمل آورند.
/115
انتهای پیام/