وي با اشاره به وجود موسسات کوچک گردشگري خاطر نشان کرد: با شرکتهاي کوچک نميتوان برند ايجاد کرد بلکه برند سازي نياز به شرکتهاي بزرگ دارد.
وي متذکر شد: برند نشانهاي است که بايد موجب شناسايي مقصد شود به عبارت ديگر در برند سازي بايد شرايطي براي گردشگران بوجود آيد که گردشگران با ذهنيتي که در مورد برند آن کشور دارند به آن کشور سفر کنند.
معاون وزير اقتصاد بر ضرورت توليد فکر و انجام مطالعات مستقل براي ايجاد برند تاکيد کرد.
فرزين با اشاره به تعداد دفاتر خدمات مسافرتي اظهار داشت:آمار گردشگران ورودي به کشور با توجه به تعداد دفاتر خدمات مسافرتي رضايت بخش نيست./121
انتهای پیام/