به گزارش ميراث آريا(CHTN)متخصص گردشگري و محيط زيست در دانشگاه باليراس در اسپانيا گفت:تصوير يک کشور به همان اندازه براي پيشرفتش اهميت دارد که برند يک شرکت براي موفقيتش در بازار.

مسيح شريف درسيمنار تخصصي راهبردهاي ساخت برند درصنعت گردشگري تصريح کرد: تحقيقات نشان مي دهند که همين نحوه بيان تصوير است که بر رفتارها و ديدگاه هاي مخاطبان هدف در يک ملت تأثيرگذار است.

وي افزود: اين مخاطبان عبارتند از: گردشگران، سرمايه گذاران خارجي، مصرف کنندگان، دانشجويان، کارآفرينان، شرکاي اقتصادي، رسانه ها، دولت ها، نيکوکاران و ساير مؤسسات. گردشگري.

شريف گفت:از پايان قرن بيستم، سينما به رسانه اي مهم و برجسته در برقراري ارتباط با توده مردم تبديل شده است. سينما، چه در شکل داستاني و چه به صورت غير داستاني، نقش عمده اي در تأثيرگذاري بر سفر و گردشگري دارد.

وي که در زمينه مديريت بازاريابي با تخصص ساخت برند ملي از طريق سينما و گردشگري جوايزي را به عنوان متخصص در اين رشته دريافت کرده است، گفت:در دنيايي که مردم کمتر کتاب مي خوانند، صفحه نقره اي اين خلاء را پر مي کند و نقش معجزه آسايي دارد. امروزه متخصصان تبليغات روز به روز بيشتر به قدرت سينما در شکل گيري و تأثيرگذاري بر تصوير گردشگران پي مي برند. تصويري که گردشگران را به مقصدهاي دور و نزديک و مکانهاي پرطرفدار يا حتي ناشناخته جذب مي کند./121

انتهای پیام/

کد خبر 1389032113