برند در گردشگري کشورهاي اسلامي بسيار موثر است

غلام حيدر ابراهيم باي سلامي؛ رئيس انجمن گردشگري ايران درحاشيه اختتاميه نخستين کنفرانس گردشگري سلامت کشورهاي اسلامي در گفتگو با ميراث آريا (chtn) ، ضمن بيان اين مطلب افزود:گردشگران در کشورهاي اسلامي و ساير کشورها به برند گردشگري سلامت کشورهاي اسلامي اعتماد بيشتري کرده و تقاضاي بهتري ارائه مي‌دهند.

وي با بيان اينکه برند از در هم ريختگي فعاليت‌هاي حوزه گردشگري سلامت جلوگيري مي‌کند به طوري که هر موسسه و مرکزي نمي‌تواند ادعا کند که مي‌تواند در اين حوزه خدمات ارائه دهد، گفت: خدمات گردشگري سلامت مي‌تواند در قالب يک برند و نام تجاري تعريف شود تا به شکل شبکه‌اي و تمايز سازماني در ميان کشورهاي اسلامي توسعه پيدا کند.

رئيس انجمن گردشگري ايران همچنين از ثبت دبيرخانه دائمي انجمن گردشگري سلامت کشورهاي اسلامي در تهران به عنوان يکي از مهمترين دستاوردهاي نخستين کنفرانس گردشگري سلامت کشورهاي اسلامي ياد کرد.

وي خاطر نشان کرد مباحث علمي، تخصصي و حرفه‌اي بسيار خوبي در اين کنفرانس مطرح شد و چالش‌ها و فرصت‌هاي توسعه گردشگري سلامت در کشورهاي اسلامي مورد بررسي قرار گرفت.

/115

انتهای پیام/

کد خبر 1389081315