پيگيري نظارت بر واحدهاي گردشگري گيلان در نيمه دوم سال

مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان گيلان با اشاره به اهميت ارتقاء سطح خدمات در واحدهاي گردشگري به ميراث آريا(chtn)،گفت: کنترل نحوه ارائه خدمات کمي و کيفي ، جلوگيري از کم فروشي و گران‌فروشي و رعايت مسائل بهداشتي در نظارت‌هاي پيش‌بيني شده، مورد تاکيد بازرسان اين اداره کل است.

اميد عزيزي اظهار داشت: در ارزيابي ‌ها نواقص فني و بهداشتي براساس فرمت ارزيابي و تصاوير، مستندسازي و به واحدهاي متخلف ابلاغ مي‌شود تا نسبت به رفع نواقص اقدام کنند.

وي در خصوص اهميت آموزش گفت: تلاش براي ارتقاء سطح خدمات گردشگري به نظارت بر واحدهاي گردشگري محدود نخواهد ماند، بلکه همزمان برنامه‌هاي آموزشي براي فعالان اين صنعت در سطوح مختلف اعم از مديران، کارکنان مياني و خدماتي تاسيسات گردشگري به عنوان يک استراتژي نيز پيش بيني و در حال اجرا است.

اين مقام مسئول در اداره کل ميراث فرهنگي استان گيلان از تعامل بين تشکل‌هاي صنفي صنعت گردشگري به عنوان يک ضرورت اجتناب ناپذير ياد کرد و گفت: همه طيف هايي که در صنعت گردشگري فعاليت مي‌کنند بايد با هم‌افزايي سازنده، خدمات مورد انتظار گردشگران را تامين کنند، مراکز اقامتي، پذيرايي و دفاتر خدمات مسافرتي و ساير گروه‌هاي وابسته به اين صنعت با درک نيازهاي اساسي گردشگران بايد کنار يکديگر قرار گرفته تا چرخه فعاليت‌هاي صنعت گردشگري فعالانه شکل بگيرد و موجب رضايت‌مندي گردشگران شود.

/117

انتهای پیام/

کد خبر 1389082367