رضايت 80 درصد گردشگران از سفر به مازندران

به گزارش ميراث آريا (chtn) شعبان واحدي از حصول 183 پرونده شکايات خبر داد و افزود :استان مازندارن نوروز امسال نسبت به سال گذشته در همين زمان 83 درصد کاهش شکايات مردمي داشته است و 82 درصد نيز با کاهش پرونده‌هاي ارسالي به تعزيرات حکومتي مواجه بوده‌ايم.

اين مقام مسؤول از هماهنگي و تعامل دستگاه‌هاي اجرايي مستقر در 8 کميته ستاد تسهيلات سفر در مازندران ابراز رضايت کرد و ادامه داد : با توجه به افزايش 283 درصدي مصرف بنزين در مازندران و سفر مردم با خودرو هاي شخصي تصادفات جاده اي از 1 هزار و 176 مورد تصادف در سال گذشته به 212 مورد در نوروز امسال با کاهش 43 درصدي در اين مورد روبه رو بوده‌ايم.

وي از بسته شدن يک نانوايي به دليل تخلف در فريدونکنار خبر داد و افزود : با معدوم شدن 4 هزار و 128 کيلو مواد فاسد در مازندران در نوروز امسال نسبت به يک هزار و 996 کيلو در سال گذشته با 106 درصد افزايش داشته است.

واحدي افزود با وجود ترافيک سنگين يک ساعته در محور رويان به نور در روز گذشته به دليل سرويس دهي خوب به گردشگران و تنوع برنامه‌هاي فرهنگي در استان و به خصوص جاذبه‌هاي موجود در منطقه براي مسافران آزاردهنده نبود.

مدير کل رسيدگي به شکايات استانداري مازندران در ادامه گفت : با تدبير سازمان بازرگاني و توزيع به موقع سيب و پرتقال و ديگر اقلام مورد نياز مردم موجب رضايت عموم مردم بوده است.

وي افزود:با خدمت رساني آموزش و پرورش در زمينه اسکان فرهنگيان و تامين همه نوع امکانات در مدارسي که به اين منظور اختصاص يافته است نيز تا اين لحظه شکايتي در بر نداشته است./122

انتهای پیام/

کد خبر 1390010547