تعداد هتلهاي رزرو شده در سه ماهه نخست امسال با کاهشي 34 درصدي نسبت به 32 ميليون شب سال گذشته به 21 ميليون شب رسيد و اين کاهش که به دليل ناآراميهاي سياسي به وجود آمده در مصر صورت گرفت، 2ميليون دلار از درآمد گردشگري اين کشور کاست.
وزارت گردشگري مصر به منظور جذب گردشگر طرحهاي بازاريابي ويژهاي را مدنظر قرار داده است که بر اساس آن طرحهاي ويژه بازاريابي با بازارهاي جديدي همچون «چين»، «هند» و «برزيل» هماهنگ خواهند.
علاوه بر آن دولت جديد مصر درصدد است با دعوت از رسانههاي مختلف بينالمللي بارديگر تواناييهاي صنعت گردشگري را در سطح جهاني منتشر کند.
صنعت گردشگري يکي از ستونهاي اصلي اقتصاد مصر به شمار ميرود که در پي انقلاب 18 روزه مردم اين کشور، موفق به کسب درآمد چنداني نشده است.
109
انتهای پیام/