«ويدا توحدي» ادامه داد: برند مفهوم پيچيدهاي است که در مرحله اول عنوان تصوير يا نام تجاري را به مخاطب يادآوري ميکند.
او با اشاره به اينکه احساسي که مصرف کننده اعم از رنگ، هويت و لوگو نسبت به محصولي که از آن استفاده ميکند، به دست ميآورد نيز تداعي کننده مفهوم برند است، اظهار داشت: هدف از تعريف برند در مجموع ارزش آفريني به محصول مورد نظر است.
سرپرست اين اداره کل تصريح کرد: معاونت صنايعدستي با همکاري اين شرکت در تلاش براي تعريف يک برند ملي (برند مادر) براي صنايعدستي است.
«توحدي» افزود: تلاش بر اين است که با تعريف يک برند ملي، ساير برندها در حوزه صنايعدستي زير مجموعه آن قرار گيرند.
اين مقام مسوول بيان داشت: در اين نشست مقرر شد معاونت صنايعدستي تعريف برند ملي را از نظر حقوقي بررسي کند تا مشخص شود پيگيري اين موضوع از طريق اين معاونت امکانپذير است يا اينکه بايد به بخش خصوصي واگذار شود.
او با بيان اينکه تعريف ساير برندهايي که زيرمجموعه برند ملي قرار ميگيرند برعهده بخش خصوصي است، گفت: آنچه در حال حاضر از سوي معاونت صنايعدستي پيگيري ميشود، تعيين مالکيت حقوقي برند ملي صنايعدستي است.
سرپرست اداره کل توسعه و ترويج معاونت صنايعدستي در ادامه اظهار داشت: تلاش براي تعريف برند ملي صنايعدستي در راستاي ايجاد اطمينان در مخاطبان صورت ميگيرد که به طور حتم تحقق آن موضوعي زمانبر است.
111/
انتهای پیام/