کاهش اعتراضات و شکايات از عملکرد آژانس‏هاي مسافرتي

معاون گردشگري اداره‌کل ميراث‏فرهنگي، صنايع‏دستي و گردشگري استان تهران در گفت‌و‌گو با ميراث‏آريا (chtn) حداکثر زمان رسيدگي به شکايات را 15 روز خواند و گفت: «يکي از مهم‏ترين برنامه‏هاي معاونت در سال جاري رسيدگي فوري به شکايات و صدور احکام شديد براي متخلفان است.»

«فريدون محمدي»، تعداد مجوزهاي تعليق و لغو شده در هفته جاري و گذشته را 55 مورد عنوان و بيان کرد: «در حال حاضر بيش‌تر شکايات مسافران در محل دفاتر خدمات مسافرتي بررسي و حل مي‏شود.»

او هم‌چنين مهم‌ترين علت بروز مشکلات را عدم اجراي صحيح قرارداد ميان دفتر خدمات مسافرتي و مسافر دانست و افزود: «عدم آگاهي مسافران و تخلف آژانس‌داران مشکلاتي را به دنبال دارد که اغلب پس از مراجعت مسافر به کشور مطرح مي‏شود. با وجود اين در صورت بروز هرگونه مشکلي آژانس مقصر شناخته مي‏شود.»
/120





انتهای پیام/

کد خبر 1390081129