«احمد بيدي» با بيان اين که همسايگان ايران در نمايشگاه گردشگري WTM کشورهاي فلسطين، سوريه، بحرين و عراقاند افزود: اين نمايشگاه فضايي مناسب براي معرفي آخرين يافتهها و دستاوردهاي کشورهاي شرکتکننده در زمينه گردشگري به شمار ميرود.
بيدي ادامه داد: WTM يکي از نمايشگاههاي تجارت متقابل B2B بزرگ دنياست که فرصتهاي تجاري مغتنمي را براي شرکتکنندگاني از سراسر دنيا فراهم ميکند.
او خاطرنشان کرد: شرکت Reed Travel Exhibition که برگزارکننده اين نمايشگاه است، عقيده دارد با شرکت فعالانه، سودمند و اثرگذار در اين نمايشگاه ميتوان به حفظ مشتري، بازار و جذب گردشگران جديد رسيد.
او با اشاره به وقفه دو ساله حضور ايران در اين نمايشگاه يادآورشد: امسال با تمام توان با حضور فعال بخش خصوصي گردشگري کشور و با توجه به بسترسازي مناسب معاونت گردشگري کشور در زمينه ورود گردشگر خارجي، بهدنبال احياي اين بخش از بازار گردشگري هستيم .
بيدي ادامه داد: شرکتهاي فعال صنعت گردشگري و هتلداري کشورمان با حضور در نمايشگاه گردشگري بينالمللي لندن(WTM) همانند سالهاي گذشته ظرفيتها، توانمنديها و جاذبههاي گردشگري ايران را در قالب محصولات تبليغاتي مکتوب و تصويري به زبان انگليسي به نمايش خواهند گذاشت.
به گفته بيدي در سي و دومين نمايشگاه بينالمللي گردشگري WTM لندن سازمانها و انجمنهاي گردشگري، تور گردانان، آژانسهاي مسافرتي، هتلها، شرکتهاي حملونقل، رسانه ها، دفاتر رزواسيون و اطلاعات گردشگري، شرکتهاي تجاري و دفاتر خدمات مسافرتي حضوري چشمگير دارند.
/104
انتهای پیام/