برند تکرار يک نام موفق در صنعت گردشگري است

«رقيه حاتمي‌پورفرشي» با بيان اين مطلب در گفت‌و‌گو با ميراث‌آريا (chtn) اظهار داشت: بر اساس معيارهاي جهاني برند گردشگري به خاطر آوردن و يا تکرار يک نام موفق در گردشگري، خاطرات سفرهاي دلنشين و خدمات منطقه‏اي و بين‏المللي در خورشان و دلپذير است.

مديرعامل شرکت خدمات مسافرتي فلامينگو افزود: يک برند زماني موفق است که بتواند استانداردهاي جهاني را منطبق با فرهنگ بومي يک منطقه به گردشگران ارائه دهد.

وي تصريح کرد: اگر بتوانيم چنين اقدامي را انجام دهيم، توانسته‏ايم يک نام و برند ماندگار ايجاد کنيم که هميشه در ذهن و خاطره گردشگران ماندگار باشد.

حاتمي‌پور در رابطه با عوامل موثر ايجاد برند در گردشگري گفت: بر همين اساس عوامل مطرح در ساختار يک تور و خدمات گردشگري علاوه بر قرار‌ گرفتن در قالب‏هاي بومي، بايد در حد استانداردهاي سازمان جهاني جهانگردي نيز باشد تا علايق و سلايق مردم را ارتقا دهد.

وي که از شرکت‌کنندگان در دومين جشنواره برند در گردشگري است، يادآور شد: هم‌سويي ديدگاه‏هاي بومي و استانداردهاي جهاني حداقل شرايط لازم براي دارا بودن يک برند شاخص و موفق است.
/120

انتهای پیام/

کد خبر 1390082711