عضو هيات علمي دانشگاه شهيدبهشتي افزود: با توجه به اين که شناسه يا برند نوعي آشناي ناشناس در صنعت گردشگري است، معنا، مفهوم و برداشتها در مورد آن بسيار متنوع و پراکنده است بنابراين از فعالان، علاقهمندان و دلسوزان درخواست ميشود تا ضمن خودداري از هرگونه هيجانزدگي سعي کنند تا با رويکردي علمي و سيستمي به آن بپردازند.
وي با اشاره به لزوم برگزاري دورههاي مختلف آموزشي، همايشهاي تخصصي در نقاط مختلف کشور و ترويج فرهنگ، شناسه و برند از سوي رسانهها تصريح کرد: جهتگيري و هدايت امور نهادهاي قانوني، حقوقي، حمايت و نظارت بر پديده برند از سوي سازمانهاي متولي و تشکلهاي گوناگون، بهويژه بخشخصوصي فعال کشور و استفاده از تخصص و تجربه کارشناسان، دانشگاهيان، پژوهشگران و صاحبنامهاي صنعت و تجارت از جمله مواردي هستند که نبايد از آنها به سادگي گذشت.
عضو هيات علمي دانشگاه شهيدبهشتي تاکيد کرد: اگر برند و شناسه در صنعت گردشگري در همه زمينهها و فعاليتها جدي و به درستي هدايت شود، در سالهاي آينده شاهد تحولي مناسب در اين صنعت خواهيم بود؛ زيرا عصاره مديريت شناسه و برند، کيفيت برتر، خدمت بهتر، جذابيت و آمادگي براي گسترش بيشتر گردشگري، جذب و جلب گردشگران داخلي و خارجي در فضاي رقابتي خواهد بود.
120
انتهای پیام/