وي همچنين با بيان اينکه عوامل موثر در برند فراگير، انساني، ابزاري و ساختاري است، گفت: متاسفانه اکنون در کشور بيشتر به عامل ابزاري توجه ميشود؛ همچنين مجذوبيت، مطلوبيت و محبوبيت از الزامات مديريت برند فراگير است.
روستا از نام، شعار، رنگها، موسيقي، کارت ويزيت، پوشش وسايل نقليه و محل کار به عنوان عناصر تشکيل دهنده برند نام برد و گفت: ارائه منافع دلخواه برتر، حفظ نوآوري و تناسب، ايجاد اعتبار و شخصيت از خصوصيات برند قوي است.
وي با بيان اين که گردشگري کشور به اين نکات تاکنون توجهي دقيقي نداشته است، اظهار داشت: بيتوجهي به وعدهها، عدم پشتيباني، نبود کنترل، عدم توازن لازم بين تحولات و نبود اندازهگيري ارزش برند، از مهمترين مولفههاي شکست برندها بهشمار ميروند.
/115
انتهای پیام/