«علي اصغر عنابستاني» با اشاره به ضعفهاي ستاد در پذيرايي از ميهمانان نوروزي در سال 90 گفت: اگر گردشگر ورودي به استان، به نحو مطلوب راهنمايي نشود و خدمات مناسب امدادي دريافت نکند يا در کانونهاي گردشگري مورد بيمهري قرار گيرد، نبايد انتظار داشته باشيم صنعت گردشگري در استان رونق يابد.
استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر لزوم همکاري دستگاههاي دستاندرکار چاپ و انتشار نقشه راهنما و بستههاي فرهنگي تصريح کرد: تداخل فعاليتها به هدر رفتن امکانات بيتالمال و نارضايتي گردشگران منجر ميشود.
عنابستاني با تاکيد بر لزوم تجهيز و تقويت زيرساختهاي گردشگري و ارائه بستههاي حمايتي به هتلداران براي افزايش توانمندي آنها تصريح کرد: گردشگري، صنعتي تخصصي است و کسب رضايت گردشگر، به همکاري و مشارکت تمام دستگاهها وابسته است.
دبير ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي چهارمحال و بختياري نيز در اين نشست با تجليل از همکاري دستگاههاي مسوول در اجراي برنامههاي اين ستاد، اظهار داشت: 4 ميليون و 250 هزار مسافر در نوروز سال 1390 به چهارمحال و بختياري وارد شدند.
«مژگان رياحي» بيان کرد: اين ميزان در نوروز سال 89، 3ميليون و 460 هزار نفر بود که افزايش 22،6 درصدي در سال 90 را نشان ميدهد.
مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري چهارمحال و بختياري اظهار داشت: در تابستان سال 89، 6ميليون و 500 هزار گردشگر به اين استان وارد شدند که اين ميزان در سال جاري به 9 ميليون و 680 هزار نفر افزايش يافت.
رياحي خاطرنشان کرد: در اين نشست، کميتههاي هفتگانه نظارت و ارزيابي و صنوف و بهداشت، پشتيباني، رفاه شهري و خدمات عمومي، امنيتي و انتظامي، حمل و نقل و خدمات جادهاي، تبليغات و اطلاعرساني، اسکان و آمار فعاليت خود را آغاز کردند.
/120
انتهای پیام/