وي به ساخت نمادهاي گردشگري داخلي و خارجي و حضور فعال نمايندگان کشورهاي خارجي که از جمله مقاصد محبوب سفر ايرانيان هستند به عنوان نمونههايي از وجوه تمايز نمايشگاه امسال اشاره کرد و گفت: برندهاي معتبر صنعت گردشگري و هتلداري ايران و جهان از جمله تورگردانان، آژانسهاي معتبر خدمات مسافرتي و جهانگردي، مجموعههاي بزرگ هتلداري، سازمانهاي دولتي و شرکتهاي خصوصي فعال در صنعت گردشگري، مجموعههاي بزرگ تفريحي ورزشي، ايرلاينها، رايزنان فرهنگي سفارتخانهها، شرکتهاي ارائه دهنده خدمات و تجهيزات هتلداري و رسانههاي فعال در صنعت گردشگري از شرکتکنندگان در اين نمايشگاه خواهند بود.
مدير کميته اطلاعرساني نمايشگاه بينالمللي صنعت گردشگري و هتلداري اظهار داشت: تقاضاي حداکثري فعالين صنعت گردشگري براي حضور در نمايشگاه امسال و نيز در پيش بودن سفرهاي نوروزي از هم اکنون نويد بخش نمايشگاهي بسيار پر شور در صنعت گردشگري و هتلداري ايران است.
مشکيان به تبليغات گسترده اين نمايشگاه در صدا وسيما، روزنامههاي کثيرالانتشار و بيلبوردهاي شهري که در روزهاي آتي آغاز ميشود، اشاره کرد و گفت: خوشبختانه اکنون سفر در سبد خانوادههاي ايراني به خوبي جاي گرفته و فعالان صنعت گردشگري نيز در پي ارائه بهترين پاسخها به علاقهمندي رو به افزايش هموطنان عزيز به گردشگري هستند که برپايي پنجمين نمايشگاه بينالمللي صنعت گردشگري و هتلداري از 18 تا 21 بهمنماه در محل دائمي نمايشگاههاي بينالمللي تهران نيز در همين راستا ارزيابي ميشود.
/115
انتهای پیام/