توزيع 16 هزار اقلام تبليغاتي به سفارتخانه‏هاي ايران در خارج از کشور

به گزارش ميراث آريا(chtn) و به نقل از روابط عمومي معاونت گردشگري کشور، مديرکل دفتر توسعه گردشگري، بازاريابي و تبليغات با بيان اين خبر گفت: نظر به اهميت امر تبليغات و معرفي ظرفيت‏هاي بي‌شمار گردشگري کشور در ابعاد بين‏المللي، توجه به توليد و توزيع اقلام تبليغاتي يکي از مهم‏ترين برنامه‏هاي در دست انجام است.

«لادن جعفري تهراني» افزود: بيش از 16 هزار اقلام تبليغاتي در اين زمينه شامل لوح فشرده، نرم‌‌افزار، کتابچه، نقشه، کارت پستال و پوستر در 3 ماهه نخست امسال به سفارتخانه‏ها و نمايندگي‏هاي ايران در خارج از کشور ارسال شده است تا از طريق اين مراکز در اختيار مسافران متقاضي رواديد، بازديدکنندگان نمايشگاه‏هاي گردشگري، هفته‌هاي فرهنگي و شب‏هاي ايراني قرار گيرد.

دفتر توسعه گردشگري، بازاريابي و تبليغات در تلاش است به منظور پاسخ‌گويي همه جانبه به نياز تبليغاتي سفارتخانه‏ها و نمايندگي‏هاي جمهوري اسلامي ايران در خارج از کشور توليد و توزيع اقلام جديد را در دستور کار قرار دهد.
ص/120

انتهای پیام/

کد خبر 1391033077