«لادن جعفري تهراني» افزود: بيش از 16 هزار اقلام تبليغاتي در اين زمينه شامل لوح فشرده، نرمافزار، کتابچه، نقشه، کارت پستال و پوستر در 3 ماهه نخست امسال به سفارتخانهها و نمايندگيهاي ايران در خارج از کشور ارسال شده است تا از طريق اين مراکز در اختيار مسافران متقاضي رواديد، بازديدکنندگان نمايشگاههاي گردشگري، هفتههاي فرهنگي و شبهاي ايراني قرار گيرد.
دفتر توسعه گردشگري، بازاريابي و تبليغات در تلاش است به منظور پاسخگويي همه جانبه به نياز تبليغاتي سفارتخانهها و نمايندگيهاي جمهوري اسلامي ايران در خارج از کشور توليد و توزيع اقلام جديد را در دستور کار قرار دهد.
ص/120
انتهای پیام/