کيفيت خدمات اداره کل ميراث فرهنگي زنجان را ارتقا خواهيم داد

«يحيي نقي‌زاده محجوب» در گفت‌و‌گو با ميراث آريا(chtn)، با بيان اين مطلب افزود: امسال در اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري زنجان و معاونت‌ها و زيرمجموعه‌هاي مربوطه به دنبال ارتقاي کيفيت خدمات‎دهي در بخش سخت‌افزاري و نرم‌افزاري و ارتقاي توانمندي کارکنان اين اداره هستيم.

وي اضافه کرد: براي رسيدن به اين هدف، قراردادي را با شرکتي مجري در اين زمينه منعقد کرده‌ايم که اين شرکت روز گذشته براي نخستين بار جلسه‌اي را براي کارمندان و مديران اين اداره کل به منظور شناسايي توانايي‌هايشان برگزار کرد.

نقي‌زاده با اشاره به استمرار اين دوره‌هاي آموزشي تاکيد کرد: با شناخت توانايي‌هاي افراد مي‌توان از آن‌ها استفاده بهينه کرد‌.

وي تصريح کرد: ارتقاي کيفيت خدمات در اين اداره کل سبب خواهد شد در هزينه‌هاي امور جاري مرتبط با مسائل ميراث فرهنگي، صنايع دستي يا گردشگري صرفه‌جويي صورت گيرد و هزينه‌هاي پس‌انداز شده، در امور زيربنايي اين 3 بخش خرج شود.

نقي‌زاده در پايان ابراز اميدواري کرد با اخذ نشان مديريت کيفيت، اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري زنجان از سيستم مکانيزه براي پاسخ به درخواست‌هاي مراجعان در بخش‌هاي مختلف برخوردار شود.
ب/123

انتهای پیام/

کد خبر 1391041256