وي افزود: فعاليتهاي تبليغي برونمرزي درباره جاذبههاي گردشگري فيليپين همچون نصب پوسترهاي تبليغي در اتوبوسها، تاکسيها و ايستگاههاي متروي کشوري همچون انگلستان نقش مهمي در اين روند داشته و همزماني آن با بازيهاي المپيک نويدبخش آيندهاي اميدوارکننده براي صنعت گردشگري اين کشور است.
تاکنون کره جنوبي با اعزام نزديک به 500 هزار گردشگر و رشدي 10 درصدي نسبت به سال گذشته مهمترين بازار گردشگري فيليپين معرفي شده است.
گفتني است اعزام گردشگر از کشورهاي ديگري همچون امريکا، ژاپن، چين و تايوان به اين کشور نيز رشد درخور توجهي داشته است.
به گزارش ميراث آريا، کارشناسان گردشگري فيليپين، اين کشور را در آستانه رنسانس گردشگري ميدانند و معتقدند در صورت تداوم طرحهاي تبليغي برونمرزي، فيليپين تا يک دهه آينده بهترين عملکرد را در ميان مقصدهاي توريستي منطقه خواهد داشت.
ب/109
انتهای پیام/