«ابراهيم زاهدي» ثبت جشنواره و سمينار برند در صنعت گردشگري ايران در بخش تقويم رويدادهاي مهم سازمان جهاني جهانگردي را نشان دهنده اهميت آن نزد اصلي ترين نهاد تصميم گيري گردشگري جهان دانست و افزود: موضوع برند و برندسازي يکي از مفاهيم بنيادي در مديريت بازاريابي است و امروزه بسياري از شرکت ها و سازمان هاي بين المللي، قسمت اعظمي از سرمايه خود در حوزه هاي برنامه ريزي، تحقيقات و فعاليت هاي بازاريابي و توسعه محصول را به مديريت برند تخصيص مي دهند.
وي تصريح کرد: جشنواره و سمينار برند در صنعت گردشگري با هدف ارائه آشنايي با راهبرد ها و راهکارهاي ساخت برند در حوزه هاي مقصد، شرکت، محصول و کشور ، کمک به اجرايي کردن اهداف برنامه پنجم توسعه در حوزه گردشگري و به خصوص بازايابي گردشگري، انسجام بخشيدن به برنامه ها و فعاليت هاي بازاريابي و تبليغات گردشگري کشور و معرفي برند هاي مطرح گردشگري کشور دوم و سوم آذر ماه امسال در تهران برگزار مي شود.
/120
انتهای پیام/