بنا بر اين گزارش، شرکتکنندگان در اين کارگاه به طور پرسش و پاسخ مسائل و مشکلات و سوالات خود را نيز با مسوولان ذيربط از جمله « محسن صفرزاده » مديرعامل اين باشگاه در ميان گذاشته و در پايان نيز پس از آزموني شفاهي از مطالب مطرح شده در کارگاه مذکور به 3 تن از شرکتکنندگان جوايز نفيسي اهدا شد.
خاطرنشان ميشود؛ خدمات باشگاه گردشگري ايرانيان شامل خدمات گردشگري براي تورهاي ايرانگردي، تورهاي خارجي، تورهاي طبيعتگردي، بليت هواپيما، قطار و اتوبوس، خدمات اقامتي و پذيرايي که با همکاري هتلها، اقامتگاههاي گردشگري و انواع رستورانهاي ايراني، فرنگي و سنتي که طرف قرارداد اين باشگاه هستند، ارائه ميشود.
همچنين خدماتي در رابطه با تفريح، سرگرمي، سلامت، تندرستي، آموزش، خريد، بيمه و ... به اعضاي باشگاه گردشگري ايرانيان ارائه ميشود.
/120
انتهای پیام/