وي عدم تعيين استراتژي و جايگاه معين در بازار را از ديگر موانع ايجاد برند در بخش خصوصي گردشگري معرفي کرد و در اين رابطه گفت: شرکتهاي موفق در دنيا معمولا از پيش استراتژيهاي خود را تعيين ميکنند، استراتژيهاي متنوعي در بازار موجود است که موجب ايجاد جايگاه آن شرکت در ذهن مصرفکننده ميشود.
انصاري ادامه داد: جايگاه به اين معني که وقتي شما نام يک شرکت، خدمات يا محصولات را ميآوريد در ذهن مخاطب تصوير و جايگاهي شکل ميگيرد مانند بسياري از برندهاي مطرح در دنيا که در ذهن بسياري از مردم جهان جايگاه برتر و با کيفيتتري را اشغال کرده است.
عضو کميته علمي سمينار و جشنواره برند در گردشگري بيتوجي به کيفيت به عنوان يک تعهد را سومين مانع براي ايجاد برند در گردشگري معرفي و تصريح کرد: برندسازي به معني وعده بههمراه تعهد اجراي وعده است، مصرفکنندگان صنعت گردشگري در برخي از موارد با وعدههاي بسياري تا لحظه فروش مواجه ميشوند ولي به محض پايان يافتن فروش همه چيز تمام ميشود و در اين رابطه به دليل عدم شناخت و آموزش کافي برخي از خدمات و ارائهدهندگان محصولات سعي در اجراي وعدهها ندارند.
/117
انتهای پیام/