وي در رابطه با ويژگيهاي برند گردشگري موفق تصريح کرد: به طور خلاصه بايد يک برند گردشگري به مقصد مورد نظر هويت بخشيده و از آن براي گردشگر تصويرسازي ذهني ايجاد کند، تجارب مثبتي را از مقصد و محلي که گردشگر به عنوان مکان مورد نظرش انتخاب ميکند به گردشگر القا کند، يک رابطه ذهني خوبي بين مقصد و گردشگر ايجاد کند و در نهايت هزينه را به شدت کاهش دهد.
اين مقام مسوول ضمن تأکيد بر لزوم تشکيل و راه اندازي کميته ملي برند گردشگري براي دستيابي به اهداف برنامهريزي شده ، اظهار داشت: اين نتايج و اهداف فقط با شفافيت و گويا بودن مقصد و محصول، در نظر گرفتن علايق، سليقه ها و انگيزههاي خاص بازديدکنندگان و ايجاد وفاداري و اعتماد ميسر ميشود. /120
انتهای پیام/