به گزارش ميراث آريا(chtn) «سعيد سبحاني» با بيان اين مطلب افزود: رانندگان براي اخذ کارت هوشمند بايد پس از ارائه مدارکي همچون معرفينامه تامين اجتماعي، کارت سلامت، صلاحيت فردي، دارا بودن حداقل مدرک تحصيلي سيکل، گواهينامه متناسب با وسيله نقليه، دارا بودن مدرک کلاسهاي آموزشي و ... به انجمن صنفي رانندگان مراجعه نمايند تا پس از ارائه مدارک و مستندات مربوطه در بخش حمل و نقل فعاليت کند.
شايان ذکر است مدت اعتبار کارت هوشمند رانندگان از تاريخ صدور بمدت يکسال بوده و کارت هوشمند ناوگان تا زماني که تعويض پلاک صورت نگيرد، تغيير نميکند.
/120/الف/
انتهای پیام/