شعبه سعادت‌آباد بانک گردشگري فعاليت خود را آغاز کرد

به گزارش ميراث آريا(chtn)، به نقل از روابط‌عمومي بانک گردشگري، در مراسم شروع فعاليت اين شعبه که با حضور مديران ارشد بانک برگزار شد، «ناصر سالار»، مديرعامل بانک گردشگري، اظهار داشت: سال 91 قطعا سال ماندگاري در حيات بانک گردشگري است چرا که در آن گشايش شعب از سر گرفته شد و شعبه‌هاي کرمان و کرج در شهرستان‌ها و در تهران نيز شعب توحيد، صادقيه، قدس و اکنون سعادت آباد خدمات‌رساني خود را به مشتريان آغاز کردند.

وي افزود:‌ از طرفي ديگر نيز در اين سال، نماد بانک در فرابورس هم بازگشايي شد و فعاليت‌هاي بانک در بازار سرمايه نيز بدين شکل به روال عادي خود وارد شد که اين موارد، همگي جاي شکر دارد.

«سالار» تاکيد کرد: گشايش هر شعبه، فصل جديدي در خدمات‌رساني به مشتريان و مراجعان بانک است و از اين بابت است که شروع فعاليت شعبه سعادت‌آباد را به عنوان يک اتفاق مبارک و مثبت، شادباش مي‌گوييم.

مدير عامل بانک گردشگري افزود:‌ هدف ما اين است که در بانک گردشگري، مراجعان به شعب را با استفاده از خدمات مناسب و رفتار و برخورد خوب کارکنان ، تبديل به مشتري بانک کنيم و از اين رو است که انتظار داريم همه شعب ما از اين بابت الگو و سرآمد باشند که با شناختي که از همکاران وجود دارد و سابقه‌اي که از شعب فعال به ثبت رسيده، تحقق اين انتظار را دور از دسترس نمي‌دانم.

در ادامه «ابراهيم صادقي»، معاون امور اعتباري بانک گردشگري، نيز اظهار داشت: بانک گردشگري به عنوان يک برنامه مهم، مد نظر دارد که نظام‌نامه اعتباري خود را مورد تجديد نظر قرار دهد و از پيچيدگي‌هاي اعطاي اعتبارات و رفتارهاي سليقه‌اي که گاه در اين راستا صورت مي‌گيرد، تا حد ممکن بکاهد.

وي اظهار داشت: مصمم هستيم که با گسترش شعب و کسب و کارهاي مالي و بانکي، تداوم فعاليت و بقاي خود را در بازار رقابتي تضمين کنيم و با جذب منابع پايدار، ريسک فعاليت‌هاي خود را مديريت کنيم.

«صادقي» تاکيد کرد: يکي ديگر از برنامه‌هاي ما اين است که حساسيت شعب را نسبت به فعاليت‌هاي اقتصادي و عملکرد مالي بالا ببريم و مسووليت‌ها و سطوح ارکان اعتباري را به خود شعب ارجاع دهيم تا از اين طريق، موجبات ارتقاي چشمگير بهره‌وري و بهبود عملکرد شعب را فراهم کنيم.
/120/الف/

انتهای پیام/

کد خبر 139110211