مسافران مي توانند شکايت هاي خود را به شماره هاي 021-66582054 فکس کنند. ما در اسرع وقت و نهايتا 24 ساعت به مشکل رسيدگي و آن را رفع مي کنيم.»
به گفته شريفي، نظارت ها از 2 ماه پيش تشديد شده است. در جريان اين نظارت ها برخي دفترهاي خدمات مسافرتي در تهران تعديل و تعليق شده اند.
مديرکل امور مراکز و خدمات گردشگري کشور افزود: «در حوزه نظارت بر تورها مشکلاتي در حوزه فروش بليت هاي چارتري پديد آمد. با هماهنگي سازمان هواپيمايي کشور با کساني که حقوق مسافران را پايمال کنند برخورد شده و اين وضع ادامه پيدا مي کند.»
او ادامه داد: «تشديد نظارت ها نتيجه تفاهم نامه اي است که ميان سازمان تعزيرات حکومتي، سازمان حمايت از حقوق مصرف کننده و معاونت گردشگري کشور منعقد شده است.
همکاران ما در روزهاي تعطيل مشغول ارائه خدمات هستند و نظارت ها را تشديد کرده ايم. ما کيفيت ارائه خدمات را هم مورد بررسي قرار مي دهيم.»
انتهای پیام/