کسب رتبه نخست میراث فرهنگی کرمانشاه در نحوه رفتار با مراجعین در سال 91

مدیر روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، گفت: در نظرسنجی صورت گرفته در میان تمامی ادارات استان، اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری کرمانشاه موفق شد بالاترین امتیاز در نحوه رفتار با مراجعین در طول سال گذشته را کسب کند.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، «احسان احمدی نصر» در این باره اظهار کرد: استانداری کرمانشاه در طول سال 91 طرح سنجش میزان رضایتمندی مراجعان به سازمانها و ادارات استان را انجام داده است.

وی افزود: بر اساس این طرح از منظر نحوه رفتار با مراجعان، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با کسب میانگین 73.3 درصد رتبه نخست را در میان ادارات مختلف استان کسب کرده است.

احمدی نصر تصریح کرد: در این بخش بعد از میراث فرهنگی، ادارات صنعت، معدن و تجارت و راه شهرسازی در رتبه های دوم و سوم قرار گرفته اند.

این مقام مسئول تصریح کرد: همچنین در میزان رضایتمندی کلی مراجعین به سازمانها و ادارات استان، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با کسب میانگین 73.5 درصد رتبه سوم استان را کسب کرده است.

وی افزود: در این بخش اداره کل حمل و نقل پایانه ها و سازمان صنعت، معدن و تجارت رتبه های اول و دوم استان را کسب کرده اند.

/108

انتهای پیام/

کد خبر 139204287