تمرکز بر بازاریابی و تبلیغات اولویت نخست گردشگری ایران است

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در دیدار با رییس انجمن دوستی ایران و سوییس، بهره مندی از ظرفیت های بین المللی به منظور تمرکز بر بازاریابی و تبلیغات صنعت گردشگری کشور را از اولویت های کاری پیش رو اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی معاونت گردشگری، مرتضی رحمانی موحد در دیدار با لیونل برگر، رییس انجمن دوستی ایران و سوییس ضمن معرفی ظرفیت های فرهنگی و گردشگری کشور، فعالیت انجمن های دوستی ایران در کشور های مختلف را فرصتی موثر و مطلوب خواند و گفت: شناسایی و بهره مندی از بسترهای مساعد بین المللی می تواند با تجمیع امکانات و ظرفیت های دو کشور، دستیابی به اهداف بازاریابی و معرفی ایران به عنوان یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری را به دنبال داشته باشد.
وی با بیان اینکه انجمن دوستی ایران و سوییس تا کنون اقدامات موثری در زمینه معرفی ایران انجام داده است؛ گفت: انتشار مجله ای محتوی تصاویر و مطالب کاربردی با موضوع گردشگری ایران و پخش محصولات فرهنگی با محوریت سفر به ایران از جمله مهم ترین امور صورت گرفته از سوی انجمن مذکور به شمار می آید که بی شک با تعامل هر چه بیشتر با معاونت گردشگری گسترش بیشتری خواهد یافت.
رحمانی موحد همچنین حضور انجمن دوستی ایران و سوییس در نمایشگاه بین المللی گردشگری زوریخ کشور آلمان را اقدامی شایسته از سوی این تشکل عنوان کرد و یادآور شد: با توجه به اینکه تشکل مردم نهاد دوستی ایران و سوییس درصدد است با اختصاص غرفه ای مجزا به معرفی ظرفیت های گردشگری جمهوری اسلامی ایران بپردازد؛ لذا تعامل و هماهنگی هرچه بیشتر میان دو کشور می تواند در غنی شدن نحوه اطلاع رسانی تاثیرگذار باشد.
وی در ادامه افزود: معاونت گردشگری در صدد است با ارائه اقلام تبلیغاتی و محصولات فرهنگی به انجمن دوستی ایران و سوییس نقش موثری در هر چه پربارتر برگزار شدن نمایشگاه گردشگری زوریخ داشته باشد.
معاون گردشگری کشور نظر به آمار قابل توجه ایرانیان مقیم کشور سوییس و کشورهای همجوار آن بر افزایش تعاملات مذکور و به بار نشستن اقدامات در حال انجام را زمینه ساز دستاوردهایی شایسته خواند و تقویت همکاری های آینده با نهادهای مردمی را چشم انداز تعملات مشابه عنوان کرد.
/108

انتهای پیام/

کد خبر 139210097