از 26 اسفند 92 تا 15فروردین ماه 17هزار و 303تماس به منظور اطلاع رسانی ، انتقاد و پیشنهاد درباره مراکز اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی، واحدهای پذیرایی و نظایر آنها در سامانه 09669به ثبت رسید که در مقایسه با سال گذشته که حدود 16 هزار تماس انجام شد، رکورد جدیدی را به ثبت رسانده است.

به گزارش واحد خبر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر ، محمد رنگرز ،مدیر سامانه 09669 با بیان این مطلب گفت: بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه 09669، کسب اطلاع از وضعیت راه ها با 6 هزار و  947مورد همچنان در صدر موضوعات ثبت شده در این سامانه قرار دارد.

رنگرز گفت:همچنین اطلاع رسانی در رابطه با امدادخودرو با 3هزار و 224مورد، وضعیت جوی و آب و هوا با 2هزارو 523مورد، جاذبه های گردشگری با هزار و 970مورد، اماکن اقامتی با هزار و 147مورد،  اماکن پذیرایی با 87مورد  و دفاتر خدمات مسافرتی 61 مورد بوده است.

در مدت زمان مذکور 186 مورد انتقاد و 19پیشنهاد در این سامانه به ثبت رسیده که در رابطه با دفاتر خدمات مسافرتی، هتل ها، هتل آپارتمان ها و مهمان پذیرها، جاذبه های گردشگری و موارد دیگر بوده است.

سامانه ملی 09669 از تمام استان های کشور بدون گرفتن کد قابل ارتباط است و در طول ایام نوروز 24 پرسنل در 2 شیفیت روز و 4 نفر برای شیفت شب به طور  شبانه روزی پاسخگوی نیازهای مسافران نوروزی بودند.
همچنین در طول مدت زمان مذکور مقامات مسئول مختلف از جمله مسعود سلطانی فر، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، مرتضی رحمانی موحد، رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر و معاون گردشگری کشور، احمد مسجد جامعی، رئیس شورای شهر تهران و ابوالقاسم ایرجی، مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از این سامانه بازدید به عمل آورده و کارکنان آن را مورد قدردانی قرار دادند.

انتهای پیام/

کد خبر 139301163