مرمت و احیای ساختمان قجری بیمارستان502 ارتش تهران

بازدید از بیمارستان502 ارتش بخشی از برنامه تهران گردی این جمعه رئیس شورای اسلامی شهر و مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران بود که به مناسبت 29 فروردین ماه روز ارتش صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی استان تهران در حاشیه این دیدار رجبعلی خسروآبادی مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ی ارتش جمهوری اسلامی ایران این روز را به جان برکفان ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.


در ادامه خسروآبادی امنیت و اقتدار را یکی از الزامات اصلی  برای ورود گردشگران خارجی بر شمرد و افزود ملتي که داراي چنين ارتش و قواي مسلحي است قطعا مرزهای امنی را  برای ورود گردشگران از مسیرهای زمینی از کشورهای  همسایه به ایران فراهم آورده است.

 وی همچنین امنیت و آرامش حاکم بر شهرهای ایران را مرهون تلاشها و رشادت های نیروهای مسلح دانست و افزود گردشگری از زنجیره های مختلی نظیر، امنیت، بهداشت، حمل و نقل...... تشکیل شده است که در صورت فقدان هر یک از این حلقه ها توسعه گردشگری محقق نخواهد شد وی ابراز امیدواری کرد که در آینده نزدیک تمامی حلقه های زنجیره گردشگری همانند حلقه امنیت به بالاترین حد خود برسد.

مدیر کل میراث فرهنگی تهران  بنای اداری بیمارستان502 ارتش را بسیار ارزشمند دانست و افزود آماده هستیم تا با همکاری مسئولین بیمارستان ، شورای اسلامی شهر تهران و شهرداری منطقه 7 تفاهم نامه ای را برای ثبت و مرمت این انجام دهیم.

خسروآبادی ضمن تقدیر از همکاری و توجه  فرماندهان نظامی به مقوله فرهنگ ، تفاهم نامه بیمارستان 502 ارتش را مشابه تفاهم نامه عمارت کلاه فرنگی عشرت آباد پادگان محود رسول ال... تهران عنوان کرد و افزود جلسه مشترکی به زودی با حضور مسئولین بیمارستان 502 ارتش  ،نمایندگان شورای شهر و شهرداری منطقه 7 در خصوص نحوه همکاری و میزان اعتبارات مورد نیاز برای مرمت این ساختمان واجد ارزش برگزار خواهد شد.

گفتنی است در ادامه تهران گردی خسروآبادی از کارگاه های صنایع دستی فعال در منطقه7، کلیسا، و کنیسه کلیمیان نیز بازدید کردند.

انتهای پیام/

کد خبر 139301302