جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان هرسین برگزار شد

جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر در شهرستان هرسین با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه، علی فعله گری در این جلسه ضمن تشریح وظایف دستگاه های مختلف و برنامه ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر استان، بر لزوم هماهنگی میان دستگاه های عضو ستاد برای اجرایی شدن برنامه ها تاکید کرد.

وی وظیفه دستگاه های عضو ستاد خدمات سفر را در استقبال هرچه بهتر از مهمانان نوروزی بسیار خطیر توصیف کرد و گفت: فرمانداری به عنوان مسئول ستاد خدمات سفر شهرستان باید با برنامه ریزی مناسب و هماهنگی لازم را با دستگاه های عضو ستاد انجام دهد و وظایف آن ها را مشخص کند.

وی ضمن تاکید بر تشکیل کمیته های نه گانه ستاد در شهرستان هرسین، اظهار داشت: شهرستان هرسین به دلیل اهمیت تاریخی و وجود مجموعه جهانی بیستون از اهمیت ویژه ای در جذب گردشگران برخوردار است و تقریبا همه مهمانان ورودی به استان از این مجموعه بازدید می کنند.

فعله گری ادامه داد: سایت جهانی بیستون در پیشانی ورودی استان کرمانشاه از جایگاه ویژه ای برخوردار است و خدمات در آن باید به صورت خاص تری اریه شود تا رضایت مندی هرچه بیشتر مهمانان نوروزی فراهم شود.

وی تصریح کرد: در برنامه ریزی برای جذب چهار میلیون گردشگر به استان کرمانشاه در سال 94، شهرستان هرسین و مجموعه تاریخی بیستون به عنوان یکی از محورهای اصلی گردشگری استان لحاظ شده است و برنامه ریزی های متعددی برای توسعه زیرساخت های مورد نیاز آن صورت گرفته است.

گفتنی است در این نشست، تصمیمات لازم برای ساماندهی وضعیت سایت جهانی بیستون  در ایام نوروز اتخاذ شد.

انتهای پیام/

کد خبر 139312095