کرامت گردشگران خط قرمز بازرسان خوزستان است

خط قرمز ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر خوزستان، کرامت گردشگران و خدمات استاندارد به مسافران نوروزی است و با واحدهای خدماتی متخلف برخورد می‌شود.

 به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر خوزستان؛ افشین حیدری مدیر کل میراث فرهنگی این استان گفت: مراکز اقامتی، رستوران‌ها، مراکز خدمات بین‌راهی و دفاتر خدمات مسافرتی هر روز زیر نظر بازرسان ستاد خدمات سفر خوزستان قرار دارند

وی افزود: موسسات و تاسیساتی که کرامت گردشگران مراعات نکنند و استانداردهای خدمات گردشگری را نداشته باشند بدون هیچ مماشاتی مورد برخورد  قرار می‌گیرند.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان گفت: نظارت بازرسان موسسات و تاسیسات گردشگری در خوزستان سه حوزه مراکز اقامتی، پذیرایی و خدمات مسافرتی را شامل می‌شود.
حیدری تاکید کرد: گزارش‌های بازرسان در ستاد اجرایی خدمات سفر خوزستان مبنایی است و همچنین شکایات مردمی هر روز در ستاد مورد بررسی قرار گرفته و در فاصله کوتاهی موسسات و تاسیسات متخلف بسته به نوع و دامنه تخلف‌شان تذکر و بعد اخطار می‌گیرند و یا در نهایت پلمپ می‌شوند.
وی در پاسخ به این پرسش که در روزهای آغازین سفرهای نوروزی چه مواردی مورد برخورد شدید بازرسان استان خوزستان قرار گرفته است گفت: مواردی چون افزایش قیمت خدمات تا دوبرابر، برخورد ناشایست با گردشگران، بی‌کیفیتی خدمات اقامتی و همچنین بی‌کیفیتی غذا و پذیرایی و نیز شکایات مردمی درباره هزینه‌های اضافی دریافتی و کیفیت خدمات، تا کنون به تذکر و حتی پلمپ واحد متخلف منجر شده است که گزارشی در این باره به زودی اعلام می شود.
حیدری با اشاره به این که خوزستان در نوروز گذشته دومین استان گردشگرپذیر ایران بر پایه تعداد گردشگران بوده است افزود: با تنوع  اقلیمی از ارتفاعات برفگیر در شرق تا شن‌زارهای کویری در غرب استان، گردشگران هر حوزه‌ای از بوم‌گردی تا گردشگری آثار تاریخی خوزستان را مقصد سفر خود قرار می‌دهند.
\n

انتهای پیام/

کد خبر 1394010230