ایجاد رهیافت‌های جدید در تعریف برند ملی گردشگری

به دنبال رهیافت های جدید در تعریف برند ملی گردشگری ایران هستیم.


به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان، فریدون اله یاری مدیر کل میراث فرهنگی استان در آیین افتتاحیه همایش بین الملللی برند گردشگری ایران عنوان کرد: با برگزاری این همایش و با حضور نمایندگان سازمانهای گردشگری از 12 کشور دنیا به دنبال رهیافت های جدید در تعریف برند ملی گردشگری ایران هستیم.


اله یاری با اعلام این مطلب افزود: امروز در این همایش گرد هم آمده ایم تا با هم اندیشی یکدیگر برند ملی گردشگری ایران را طراحی کنیم.

 مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان تصریح کرد: در این بخش به دنبال تبیین استاندارهای اصولی و روش تعیین برند گردشگری ایران با تکیه بر فرهنگ و تمدن غنی و اصیل ایرانی هستیم. 

وی در پایان ضمن سپاسگزاری از حمایت های بی شائبه رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور و استاندار اصفهان تصریح کرد: همایش بین المللی برند گردشگری ایران به مدت 2 روز در اصفهان و با تشکیل 5 کارگاه تخصصی با حضور فرهیختگان و اندیشمندان ایرانی و خارجی ادامه داشته و با حضور صاحبنظران ایرانی و خارجی به دنبال رهیافت جدید در تعریف برند گردشگری هستیم.

انتهای پیام/

کد خبر 139410133