ارزش خدمات سفر را قربانی خدمات غیر استاندارد نکنید

مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران ، با بیان اینکه کاهش قیمت به عنوان یک استراتژی در فعالیت های اقتصادی برای بسیاری از فعالان بخش خصوصی برای افزایش فروش محصولات قابل توجه است، افزود: با توجه به اینکه صنعت گردشگری و هتلداری یک صنعت خدماتی است؛ بنابراین بیش از دیگر صنایع نیازمند حفظ مشتری برای ادامه فعالیت در محیط رقابتی امروز است.

رجبعلی خسروآبادی  در گفتگو با میراث آریا(chtn)، جذب گردشگر را نیازمند جلب اعتماد آنان دانست و افزود: این جلب اعتماد مستلزم ایجاد خدمات مطلوب به مسافران است.

وی به فعالان صنعت گردشگری تاکید کرد : مراقب باشید ارزش خدمات را در ذهن گردشگران با افزایش بی رویه  قیمت ها تنزل ندهید.

مدیر کل میراث فرهنگی تهران تاکید کرد: به عنوان متولی نظارت بر تاسیسات گردشگری استان تهران به دنبال آن هستیم تا شکاف بین استانداردها و نحوه ارائه خدمات را به حداقل برسانیم .

خسروآبادی ادامه داد: یک هتل مجاز نیست  تا خدمات پایین تر از ستاره خود را به بهانه کاهش قیمت به گردشگران ارائه دهد.

خسروابادی  با بیان اینکه استفاده از خدمات سفر در سبد مایحتاج روزانه مردم مستلزم ارائه قیمت مناسب است ، افزایش غیر معمول بهای استفاده از خدمات را  موجب  متضرر شدن فعالان این صنعت برشمرد وگفت: قطعا تعیین کننده نرخ واقعی در استفاده از خدمات صنعت گردشگری به جز ایام پیک سفر مردم هستند.

وی ادامه داد: البته ممکن است در ایام پیک سفر تعداد معدودی به صورت غیرقانونی اقدام به افزایش بهای خدمات سفر به گردشگران  کنند.

\n

انتهای پیام/

کد خبر 1394102924