خدمات دولت الکترونیک در صنایع‌دستی بوشهر بررسی شدند

اولین جلسه مشترک معاونت صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‎فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری بوشهر و دفاتر خدمات‌پستی این استان، به‌منظور رفع مشکلات موجود بر سر راه عرضه خدمات دولت الکترونیک برگزار شد.

به‌‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراثفرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری بوشهر، این جلسه چهارشنبه 3 خرداد 96، با حضور مسئول انجمن پستی، کارشناسان معاونت صنایع‌دستی بوشهر و 11 تن از نمایندگان دفاتر خدمات‌پستی شهرستان‌های استان بوشهر برگزار شد.

در این جلسه درخصوص فرم درخواست، مدارک لازم برای هر فرم، فرایند بازدید و روند صدور مجوزها توضیحاتی داده شد.

گالیا حق‌پرست، کارشناس تسهیلات معاونت صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری بوشهر، نیز در این جلسه درباره بررسی صلاحیت متقاضیان شاغل در کارگاه‌های خانگی و روند صدور مجوز مشاغل خانگی و تسهیلات مربوط، توضیحات لازم را به حاضران در جلسه ارائه کرد.

 

همچنین در ادامه جلسه علی‌محمد قدرشناس مسئول انجمن پستی استان بوشهر در سخنانی، جلوگیری از اتلاف وقت، کاهش تردد و تسریع در امور صنعتگران را از جمله مزایای واگذاری خدمات به دفاتر پیشخوان برشمرد و گفت: «پس از گذشت چهار سال از اجرایی شدن این همکاری مشترک، میزان اشتباهات به کمترین سطح خود رسیده است.»

 

انتهای پیام/

کد خبر 139603051