بهگزارش خبرنگار میراثآریا، محمدرضا اکبری مدیرکل آموزش معاونت گردشگری در بازدید از سالن 38A یازدهمین نمایشگاه بینالمللی گردشگری و صنایع وابسته که به خوراکهای سنتی ایران اختصاص دارد، افزود: «در حوزه خوراک هدف ما جلب توجه مخاطبان به این حوزه بود که خوشبختانه تا حد زیادی در این بخش به موفقیت دست پیدا کردیم.»
او تصریح کرد: «خوراک یکی از محصولاتی است که میتواند در جذب و جلب گردشگران تاثیر بسیار زیادی داشته باشد، خوشبتانه با اختصاص یک سالن به این حوزه موفق شدیم نگاههای بسیاری را به این سمت جذب کنیم، همچنین توجه به این حوزه باعث میشود بازارهایی برای فعالیت اقتصادی در بخش خوراک افزایش پیدا کند.»
اکبری با اشاره به اینکه شبکهسازی محصولات گردشگری در این دوره از نمایشگاه مورد توجه بوده است، یادآور شد: «تشکیل زنجیره گردشگری برای توسعه این صنعت یکی از مهمترین اهدافی است که باید مورد توجه قرار گیرد، در این میان خوراک بهعنوان یکی از حلقههای این زنجیره نقش موثری را ایفا میکند.»
مدیرکل دفتر مطالعات و آموزش معاونت گردشگری اضافه کرد: «باید برای تبدیل شدن خوراک به محصول گردشگری به منظور جذب و جلب گردشگران خارجی برنامهریزی شود.»
او تاکید کرد: «در این دوره از نمایشگاه تلاش کردیم تا خوراک سنتی ایرانی را به عنوان محصولی مهم که جذب کننده گردشگران است معرفی کنیم.»
انتهای پیام/