طی مراسمی در اداره‌کل میراث‌فرهنگی آذربایجان غربی دیروز دوشنبه 23 بهمن 96، ‌جوایز برگزیدگان مسابقه بزرگ جذب ایده‌های نو برای توسعه گردشگری شهر ارومیه اهدا شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، ‌صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان غربی، این مسابقه در یکی از کانال‌های مجازی پر‌مخاطب شهر ارومیه و توسط یکی از فعالان گردشگری راه‌اندازی شده بود که در آن از مخاطبان خواسته شده بود تا پیشنهادها و طرح‌های خود را برای پیشرفت و تحول صنعت گردشگری ارومیه ارائه دهند.

در مجموع 58 عنوان طرح و پیشنهاد برای حوزه‌های مختلف گردشگری از طرف شهروندان اخذ شد که با بررسی تک‌تک آن‌ها، تعداد هشت مورد از این پیشنهادها به‌عنوان طرح‌های خلاقانه و قابل پیگیری برگزیده شدند و با دعوت از ارائه دهندگان آن، جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

برخی از پیشنهادها و عنوان‌های ارائه‌شده که به‌عنوان برند می‌توانند مطرح باشند «ارومیه شهر هفت آسمان و هشت بهشت»، «ارومیه شهر مهمان‌نوازان»، «‌ارومیه شهر عشاق والیبال جهان» و «ارومیه شهر زیبایی‌ها» هستند.

در این مراسم که با حضور معاون گردشگری اداره‌کل و مسئول برگزاری مسابقه، ‌برگزار شد و به هشت نفر از برگزیدگان ‌هدیه‌ای اهدا شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1396112418