نخستین جلسه بازسازی خودروهای تاریخی سعدآباد برگزار شد

نخستین جلسه بازسازی خودروهای تاریخی مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد، با حضور مدیرعامل کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی برگزار شد.  

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی، در این جلسه رامین افشاری مدیر عامل کانون، کیا پارسا مدیر مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد، محمدرضا کارگر مدیرکل موزه‌ها و اموال منقول فرهنگی‌تاریخی، محمدرضا زاهدی عضو کارگروه شناسایی و صیانت از وسیله‌های نقلیه تاریخی، سلمان یارمحمدی مدیر اتومبیل‌رانی کانون، مهدی دریایی و تیمور ریشار کارشناسان کارگروه شناسایی و صیانت از وسیله‌های نقلیه تاریخی و صفا احمدی مجموعه‌دار و کارشناس خودرو، حضور داشتند.

در جلسه یادشده حاضرین در خصوص احیا، مرمت و بازسازی کامل موزه‌ای، مکان مناسب، تجهیزات مورد نیاز و افراد مجرب برای انجام عملیات بازسازی فنی و ظاهری شش خودروی تاریخی موجود در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد، بحث و گفت‌و‌گو کردند.

کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی، از دوم فروردین با هدف اختصاص درآمد‌های حاصله به مرمت این شش خودرو، نمایشگاهی از خودروهای تاریخی را در مجموعه سعدآباد برپا کرده است.

این نمایشگاه تا 28 اردیبهشت ماه از ساعت 9:30 تا 18:30 در میدان تجریش، خیابان ولیعصر (عج)، خیابان شهید فلاحی، خیابان شهید طاهری، پذیرای علاقه‌مندان به خودروهای تاریخی و میراث فرهنگی خواهد بود.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1397020418

برچسب‌ها