دومین نمایشگاه اختصاصی آثار هنری کودکان و نوجوانان در نیاوران برپا می‌شود

دومین نمایشگاه اختصاصی آثار هنری کودکان و نوجوانان با عنوان «عشق و صلح» با همکاری مجموعه فرهنگی‌تاریخی نیاوران از 6 تا 11 اردیبهشت 97 در گالری هنر این مجموعه برپا می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی مجموعه فرهنگی‌تاریخی نیاوران، دومین نمایشگاه اختصاصی آثار هنری کودکان و نوجوانان به‌منظور استفاده کاربردی از هنر در روان و خلاقیت کودکان و نوجوانان با همکاری این مجموعه، کمیته ملی موزه‌های ایران (ایکوم)، پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری و همچنین مدرسه توماتیس (باشگاه مغز) با ارائه 32 اثر هنری از کودکان و نوجوانان بین 8 تا 14 سال با استفاده از تکنیک مدادشمعی، آبرنگ، ماژیک، ترکیب مواد، کلاژ، رنگ و روغن و همچنین اکریلیک در مجموعه نیاوران برپا شده است.

از نکات حائز اهمیت این نمایشگاه جلوه‌گری تحقیقات هنری کودکان برای نگهداری بهتر و حمایت بیشتر از موزه‌ها در قالب 32 اثر هنری است و از آثار کودکان و نوجوانانی تشکیل شده که به نحوی، یکی از انواع مختلف دوره های هنر درمانی را گذرانده‌اند.

افزایش دامنه اعتماد به نفس، توجه و مطرح کردن ارزش آثار هنری کودکان و نوجوانان به مثابه هنرمندان بزرگ، ظهور بینش، خلاقیت و احساسات مثبت به موضوعات کلیدی همچون صلح و عشق، ایجاد شناخت، تفکر، برنامه‌ریزی و انگیزه برای دستیابی به اهداف انسانی و تشویق و ترغیب آن‌ها به ادامه فعالیت‌های هنری در آینده از اهداف کلی برگزاری این نمایشگاه است.

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه عشق و صلح می‌توانند از 6 تا 11 اردیبهشت از ساعت 10 تا 18 به گالری هنر واقع در مجموعه فرهنگی‌تاریخی نیاوران مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 139702068

برچسب‌ها