رایزن فرهنگی ایران در ایتالیا از نمایشگاه آرتیجیانا 2018 بازدید کرد

رايزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ايتاليا، ضمن بازديد از غرفه کشورمان در نمايشگاه بین‌المللی فلورانس، از تلاش‌های كانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی در راستای معرفی صنایع‌دستی و جاذبه‌های گردشگری ایران در خارج از کشور، قدردانی كرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی كانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی، اکبر قولی رايزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در ايتاليا، با حضور در هشتاد‌و‌دومین نمايشگاه بین‌المللی صنایع‌دستی ایتالیا، با هنرمندان ايرانی به گفت‌وگو پرداخت و از آثار و دست‌سازه‌های آنان دیدن کرد.

او با قدردانی از حضور هنرمندان حوزه‌های مختلف صنایع‌دستی و هنرهای سنتی در این نمایشگاه، آمادگی خود را برای همكاری‌های بيشتر با آنان اعلام كرد.

رايزن فرهنگی ايران ابراز اميدواری كرد، در آينده نزديک با همكاری كانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی و معاونت صنايع‌دستی سازمان میراث‌‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور، نمايشگاه‌های متعددی از آثار نفيس هنرمندان ايرانی در شهرهای مختلف ايتاليا برپا شود.

سوزن‌زنی، منبت‌كاری بر روی شاخ حيوانات، گليم‌های خانگی تركمن با طرح‌های جديد و تلفيق چرم و چوب از‌جمله صنايع‌دستی ايران هستند كه براي اولين‌بار در اين نمايشگاه به نمايش گذاشته شده است.

این نمایشگاه که یکم اردیبهشت آغاز به کار کرده است، فردا 11 اردیبهشت 97 به کار خود پایان خواهد داد.

انتهای پیام/

کد خبر 139702106

برچسب‌ها